tisdag



dagen startade hos åsa, vi låg och pratade ganska länge. sen ringde mamma och frågade om jag ville följa med dom till silverfallet, vilket jag ville så dom kom och hämtade mig efter  ett tag, och vi åkte dit :) det var trevligt, men vi var inte där så länge. fikade lite, kände på vattnet och tittade på vattenfallet, det var inte mycket att se det här året eftersom det inte har varit mycket  snö som har kunnat smälta. men det var mysigt ändå :) när vi var nöjda åkte vi hem, kommer inte ihåg vad jag gjorde då men. sen på kvällen åkte iallafall jag och mamma in till friskis&svettis.
gymmade först, inte riktigt allt som jag skulle, men sen gympade jag efteråt. så det blev utjämnat :) gick lite bättre den här gången på gympan, första gången var rena skandalen! fattade inget. men nu gick det bättre, riktigt skönt! har värsta träningsvärken nu men (två dagar efter..)

sen på kvällen var jag jättenyttig och åt fiberhavregrynsgröt :) det var ganska gott, med banan på! mmmums.

det var min dag ;) haj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0