sjuksjuksjuk..

fy katten vad tråkigt det är att vara sjuk.
jag har ingenting att göra!
har inte varit ute sen i tisdags.. när jag gick till och från bussen till skolan, yes!
vilket liv man får när man är sjuk :S VAD KAN MAN GÖRA!?
tips tack.

jag hatar att vara sjuk. speciellt den här veckan. offcourse på lördag ju! då kan jag bara inte vara sjuk.
jag får inte svika allt folk!


ska vara med massa folk jag inte har träffat förut typ.
från crossnet, yäh. internet xD haha! jag har bara sett dom i verkligheten förut typ. pratat litegrann med några av dom xD

bara massa killar och jag, åsa och erika tror jag. o fredrik skulle nog följa med också, men han är kille ;) haha.

o sen kommer jag träffa ERIC!!!!! blaaaaaaaaaaaaah. vad glad jag blir :'D jag får bara inte vara sjuk. fårfårfår inte!

hm.. ska nog gå och ta på mig kläder och sen gå ut o titta posten :)

o sen SKA jag hitta på något. frågan är bara vad...

om någon läser så vill jag ha TIPS!

yeahyeah, haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0