onsdag

jag är en dålig bloggare, jag vet :)
men jag har ändå inte många läsare, mahaha. attans!

iallafall, jag sitter här och är sjuk. så jobbigt! helförkyld och uh. måste snyta mig hela tiden x) skitjobbigt.
hostar gör jag också massor. vet inte hur många gånger jag vaknade inatt pga hosta o så. knarka halstabletter hela natten (Y)

började känna mig dålig i måndags, stannade hemma från skolan eftersom vi skulle på någon lägerdag i Böja, som ligger ganska långt härifrån.. så om jag skulle bli sämre, så skulle jag inte kunna åka hem, därför tänkte jag att det var smartast att stanna hemma.
gick iväg igår, fast jag kände mig riktigt dålig. helt täppt i öronen, eller nåt. ont gör/gjorde det iallafall. klarade inte av allt högt ljud i skolan, alla skriker så. och eftersom jag har så ont i öronen så blev det bara ännu värre än vanligt..
så jag åkte hem. fast det var bara två lektioner kvar men. eller för mig var det en och inte ens en halv xD för jag skulle åkt tidigare egentligen..

jaja, kom hem, åt lite o så. och satt o sjukade mig, uschkans!
sen kom mamma hem, och vi åkte direkt till Falköping, skulle till sjukhuset och röntga ryggen. Skövdes röntgenavdelning har nog typ stängt eller nåt, ombygge tror jag. Det gick skitsnabbt, inte ens på fem minuter :P sen fick vi åka hem igen.. haha, kändes rätt värt att åka så långt för fem minuter och sen åka direkt hem igen xD

på kvällen gjorde jag typ ingenting. satt vid datorn tror jag :P hade fått feber. UH!
ringde Eric, han berättade någonting som egentligen skulle bli en överraskning, men han kunde inte hålla sig!

HAN SKA TILL OFFCOURSE PÅ LÖRDAG!
fatta att jag blev chockad eller! människa, jag trodde han ljög. men det gjorde han inte :D gah.
så jag ska träffa honom på Lördag :) wiiiihooooo. och Kigge o Saga dårå :)


jaja, nu sitter jag här och äter skorpor. jag har absolut ingen matlust alls. men skorpor var gott :) mmums.

jag funderar på vilka som läser min blogg egentligen. det är några få, men.. hm! jag undrar ändå vilka det är :D
jag känner ju typ bara Jenny som har blogg xD haha.

vilka är ni människor? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0