mmmmums

här sitter jag med mammas kanelbullar och ett glas mjölk! ÅH, jag bara älskar det.

jag dricker vanligtvis inte mjölk när jag är sjuk, fråga inte varför.. jag har fått för mig att jag får ännu ondare i halsen av det, fast jag inte ens får det. det är konstigt, jag vet, men det bara går inte dricka xD haha.
förutom när man äter bullar, då är det ett måste!

sitter och lyssnar på musik också :) madicken.. pilutta dig! haha, moget annie, mooget. men den är ju söt :)

min familj är iväg på tonår som är hos Hallbergs ikväll.. det är avslutning, så hela familjen fick följa med..
jag stannade hemma, tänkte att det vore smartast så jag blir frisk någon gång. tråkigt att missa avslutningen bara :/

haha, nu bytte det låt!
atom bomb - the blind boys of alabama  hahaha, värsta gubbarna som sjunger :D helskön låt ;)

menmen, snart är det Talang 2007. så det ska jag titta på, det är ett måste :) det är ju så kul!

haj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0