lördag!

MAAAAAAAAH, idag är det Lördag, vilket innebär att det är OFFCOURSE idag, och där ska jag träffa eric o massa folk :D gaaaaaah, jag är nervösis. men det ska nog gå bra ;D

ska ta bussen som går 15.35, och jag har inte gjort mig iordning alls än! panik :)
men det hinner jag nog.

hade sjukt ont i magen imorse, alltså verkligen helt SJUKT. Kunde inte röra mig, hade vääärldens panik o bara typ skrek. svettades som ett as och usch, det var verkligen läskigt. var helt nära på att spy också, men det gick inte för jag hade ingen mat i magen! hm, magonten kan ju ha berott på att jag inte hade ätit på jääättemånga timmar. smart, annie! så jag åt lite, och tog två ibumetin, o sen var det nästan helt över :)
ska ta med mig ibumetin till bankeryd har jag bestämt.. japp!

menmen, jag får nog ta o gå nu, så jag hinner :P

ha det jättebra, haaaaj ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0