helg

igår när vi skulle in till skövde o möta jacob o martin, stog jag och erika o väntade på att åsa skulle komma o möta oss utanför pressbyrån på resecentrum.. det var lite långtråkigt, så jag stog mest o tittade runt på allt folk som var runt omkring (haha, mycket skumt folk det finns!) o helt plötsligt så står anna book där. hm, sorry.. men inte SÅ svårt att missa. oj, taskiga annie. men seriöst, hon är ju skitmkt större i verkligheten än vad hon ser ut på tv. haha, jag blev helt fascinerad eftersom jag typ aldrig har sett en kändis bara sådär på stan förut ;P haha.. händer inte alltför mkt sånt i skövde måste jag säga. så jag stog där o tittade på henne ett tag, sen kom åsa så vi sprang fram till henne och jag berättade den supercoola saken ;) haha. erika tyckte inte alls att det var coolt, bara för att hon typ jämt är i stockholm o ser massa kändisar. haha, jag har för katten inte varit i stockholm sen jag var under en meter lång :D nejmen, jag vet faktiskt inte när.. men jag var sjukt liten. kommer inte ihåg ett skit ;)
men iallafall, åsa tyckte att det var lika häftigt som jag (Y) jamenar, vi stog typ mindre än en meter ifrån henne ;)

vi stog där o väntade ett tag på att bankerydarnas tåg skulle komma, o när vi stog där.. så kom anna book förbi igen, och då upptäcker vi att det inte alls bara var anna book! det var ju sarah dawn finer och elin lanto också :D typ skitcoolt. haha, ännu mer fascinerade!

o sen gick vi iallafall ut o mötte jacob o martin, berättade den superhäftiga saken för dom ;) dom tyckte också att det var tufft ;D sen efter ett tag åkte vi hem. dom lämnade sina grejer hos mig, sen började vi gå mot bella.. mamma kom och hämtade oss efter ett tag.. så skjutsade hon oss dit. hos bellöpis var det trevligt :) tittade på talang 2007 o gojs, alltid lika kul :) spelade pingis också. jag typ ägde jacob, nästan inte alls. efter ett tag gick vi hemåt, det var läskigt! med dom samtalsämnena vi hade iallafall.. mamma kom o hämtade oss när vi hade gått en bit, vi kom hem.. tittade på a walk to remember. SÅ sorglig! älska ♥
hm, åsa åkte hem efter typ halva. skitans :( filmkväll i sommar? :D så jag fick sitta där o gråta själv när dom andra satt o tjötade ;) när den var slut, så tittade vi på ice age 2 :) haha, så kul! bara att jag hade riktigt sjukt ont i magen.. men jag överlevde :) sen när filmen var slut, var vi vakna i några timmar till, sen somnade vi.. typ fyra, lite senare tror jag. eh, intressant :) sov inte så jättelänge, men ah.. överlevde ;D idag har vi inte gjort mkt.. typ varit ute o så :) sen åkte dom hem vid fyra typ.. så gick jag hem, gjorde mig iordning efter ett tag o åkte till Susanne, min kusin som fyller 20 idag :) grattis! det var mycket trevligt. alltid lika roligt med hildingsson-släkten ;) host. haha! åkte därifrån typ lite innan nio.. hämtade pao, satte mig här, åt ett tag, tittade på tv, satte mig här igen :)

nejfy. nu ska jag sova..
men jag har iallafall haft en rolig helg hittills :) o imorgon blir det ytterligare ett kalas.. i habo för min kusin victor :) så vi åker till jönköping först ett tag, mysigt :)

menmen, ha det fint! pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0