grekland!






Det är ju helt otroligt, vi åker om mindre än en månad. 10 juni! fy vilken längtan alltså :)
man vill ju bara iväg. nu på en gång! jag vill inte vänta, vill inte vara kvar här.

bara kunna softa och ta det lugnt i hela två veckor, och sen när man kommer hem så har man sommarlov!
det kan ju i princip inte bli bättre. STOR LÄNGTAN!
missar ju skolavslutningen, men det är bara att "tejka the pain", som jag och erika skulle säga :) haha!
åttans skolavslutning är ändå inte så jätteviktig.

för er som undrar, så är det resan till Thassos, Grekland med familjen jag pratar om. var meningen att emelie (min äldsta storasyster som inte bor hemma längre..) skulle följa med från början, resan var bokad o så, men efter vissa funderingar kom hon på att det vore bättre och lugnare om hon inte följer med, för hon är SÅÅ flygrädd!
men det blir med all säkerhet bra iallafall :)
var på samma ö 2003, samma hotell o allt :) men det gör inget, för det var så bra!

hm, sitter här nu och mår inte alltför bra. dumma sjuka! tycker synd om pappa, han börjar också bli sjuk nu :/ pga mig.. och han ska springa göteborgsvarvet imorgon och har sett fram emot det SKIIITlänge. han har ju så stora mål, att han ska komma i mål före mamma (som kom före med tre minuter förra året!) HAHA! okej, jag tycker synd om honom. men jag hoppas inte att han blir jättedålig, utan att han kan springa ändå :) annars får jag dåligt samvete. även om det inte är mitt fel men..
usch, jag fattar inte hur man orkar springa så sjukt långt! det är ju för sjutton 2,1 mil! MIL! jag blir trött efter 1km.. HAHA :) nej okej, kanske inte jätte. men lite ;) uh, sjuka föräldrar :'D jag ska också bli bra på att springa. HAHA, dream on, Annie!

drack nyss kaffe med maaassa mjölk i, usch jag gillar ju inte kaffe egentligen! varför dricker jag det? :S hm.. det har bara blivit så. sjukt konstigt.. men jag är iallafall lite piggare nu :)

mamma sa åt mig att gå och ta på mig kläder så jag kan gå ut en sväng, har ju inte varit ute sen i tisdags.. kanske är därför jag är så segt trött? ;) haha.

jaja, nu ska jag nog dra mig :)
ha det så bra, hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0