tisdag

image14

haha, idag körde jag på maximala slappe-stilen. jag bara orkaaade inte vara fin ;)

idag har jag iallafall varit i skolan, faktiskt helt okej idag också :) kom till skolan nästan precis när vi började, precis som vanligt. UH så segt! iallafall, så stog jag vid mitt skåp typ.. så var det massa folk där också. o så kom stig (min lärare, klassföreståndare) fram i den där högen med massa folk o bah ;
- Annie, har du gått ner i vikt?
- ööh, nej. jag har faktiskt gått upp i vikt...
- jaha, ja du ser så hemskt mager ut!
- ehm, jaha. men det har jag iallafall inte gjort.
- nähä, äter du verkligen varje dag?
- öööh, jaa det gör jag!
- jaha, du ser väldigt mager ut iallafall.

höööömm, hur normalt var det på en skala? kom fram bara sådär i den där högen med massa folk bara för att fråga det :S uhm, jag blev en smula irriterad. jag som var så glad över att jag äntligen har gått upp i vikt. bajsstig!
jaja, hade iallafall matte. jag var massa duktig och räknade massor!
sen hade vi klassråd egentligen, fast han hade inget att ta upp så vi fick läsa istället :P sen hade vi massa lång rast, sen hade vi tyska. trevligt, eller inte. den lektionen var seeeeg. eller nae, vi skrev bara av från tavlan. så det var tråååkigt. prov på fredag! UUUUEH. jag fattar inget typ :S bajskorv. måste studaaaa.
sen hade vi matrast iallafall, soppa. Usch! åt mackor.
efter matrasten hade vi so, jag blev färdig med min del ur vårat grupparbete xD duktigt annie.
sen hade vi svenska, fick tillbaka proven. bajskorv! berättar inte vad jag fick, men missnöjd var jag iallafall. haha, bara för att jag hade glömt vad en ordklass var så hade jag hoppat över en uppgift helt, så jag får göra omprov på den delen på fredag, hm, tur det iallafall. är nog bara bra :P

iallafall, så kom erika fram till mig och frågade vad jag hade fått. då skämdes jag så sjukt mycket över resultatet (som egentligen inte var heelt jättedåligt, visst, bara godkänt, men ändå ganska nära VG..) , så när jag hade berättat det så började det komma massa tårar, o så väääärldens asgarv! alltså, HAHAHA! det var helt sjukt :D jag fattade inte vad som hände. jag var skitmissnöjd, så det kom tååårar (jag grät inte), o så alltså, världens skrattanfall samtidigt. erika bara tittade på mig som om jag vore helt sjuk xD HAHAHA! men shit. det var kul faktiskt ;) helt sjuk känsla måste jag säga... efter det tittade vi iallafall klart på sandor slash ida, sen slutade vi.. så jag åkte hem, sen har jag typ inte gjort nåt :P


om hv-matchen går på tvn nu ikväll så tänkte jag titta på den, men jag MÅÅÅÅÅSTE egentligen studa. men bajskorv, jag bara orkar inte. jag måste!

baaaaaaaaaaaaaaaaajs.

jaja, jag ska iaf gå nu. för jag har inget liv :S



haaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0