torsdag

alltså hjälp och tjohej jag har inget liv :S

är det meningen att det ska regna, blåsa och ja, jag vet inte vad.. på sommaren? så man inte kan vara ute utan att frysa ihjäl? nejfy, så ska det verkligen inte vara!

jag har ju ingenting att göra, fyfyfy!
såå, eftersom det var så dåligt väder imorse när jag vaknade så la jag mig i soffan (smidigt annie) och kollade på någon film som gick på kanal plus.. elisabethtown tror jag den hette, bra var den iallafall. bara det att den var två timmar lång, har jag för mig. och våran nya soffa var INTEINTEINTE bekväm att ligga i för nacken kan jag säga. välkommen nackspärr! alltså det gjorde så sjuuuukt ont, jag kunde inte röra på huvudet utan att det gjorde hur ont som helst. nu har det släppt rätt mycket, men det känns fortfarande aaaasmycket. uh, ska aldrig mer ligga i den där himla soffan! jaja, jag har överlevt med en ond nacke också, lucky me!

hmhmhm.. sen kollade jag på harry potter som gick på kanal plus också, haha! fy vilket liv.

jaja, min syster Emelie och hennes sambo Dennis kom iallafall upp hit (dom bor i Jönköping..) på eftermiddagen/kvällen. trevligt! vi fikade, sen var vi ute på en liten promenad hela familjen + Dennis. haha!

jähjäh, sen åkte dom hem. då gick vi (jag, mamma, pappa, pauline och nellie) ut till garaget och kastade pil, HAHAHA! Familjen Hildingssons sysselsättning, yes. skitbra ju :)
sen satte jag mig här, och kikade på lite norgebilder från förra året, saknar det faktiskt! det var myyyys.

jajaja, nu vet jag inte vad jag ska göra. en kompis frågade om jag ville följa med honom ut o gå, så det kanske man kan göra? något måste man ju iallafall göra.. huh!

blöh, jag saknar mitt LÅNGA, blonda hår. här är iallafall jag och Nellie i Norge, Geiranger. :)

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0