sömn

jag hatar att bli väckt, seriöst. USCH!

jag låg och sov jääättegott, och drömde värsta drömmen. så vaknar jag av världens ryck i min dörr och att någon sa jättehögt : "ANNIIIE, vi ska åka till Karlsborg, ska du meeed?"   jag var ju helt jättetrött, så jag svarade bara "TYYST, JAG SOVER!" hahaha, så nellie fick springa ut och be mamma eller pauline att prata med mig, så pauline kom in o började tjöta, men hon fick samma svar.. "TYYST, JAG SOVER!". så tillslut kom mamma in och började prata med mig, uh! hon sa att dom skulle åka till Karlsborgs fästning och gå någon guidad tur. - jo men det verkar ju trevligt, tänkte jag.. men skrek ändå tillbaka "MEN JAG SOOOOOVER, JAG VILL SOOOOVA!". haha, förlåt :D fast sen kom jag på att jag kanske skulle vara med sofia och malin idag, så jag följde inte med familjen. tur det, för jag hade fått sms av sofia, så jag ska träffa henne och malin på stan idag :) det blir nog mys!

btw, när jag hade kommit upp och piggnat till någorlunda, så hör jag kattluckan slå igen.. och när den slår igen tittar jag ALLTID på katten som kommer in, så den inte har något i munnen.. innan jag ens själv hann reagera skrek jag "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH (sånt där annieigt skrik..) EN FÅÅÅÅÅÅÅÅGEL!" och bara spraaang assnabbt in i tvättstugan. haha, usch! jag hatar sånt :D så pappa fick jaga ut henne, hahaha :)

så kommer pao där med sin kommentar när hon står och tittar på sally som är utanför altandörren, som håller på att äta på den stackars fågeln.. "men tittaaa, vad söt hon är!  fågeln är också jättesöt ju, ååh :) titta vad gulligt! hon är ju bara stolt, hon vill ju visa upp hur duktig hon har varit. ÅÅH VAD DU ÄR DUKTIG, SALLY!" phööö, usch. duktig, yeah right.

äsch, nu får nog jag ta o gå och göra mig iordning :) puuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0