solsolsooooooooooool!

JA, äntligen har solen kikat fram.
Det gäller att ta vara på dom få soliga dagarna och ligga ute i solen :) vilket jag har gjort mycket idag känns det som.

men hjälp, jag blir bara SÅ rastlös av att bara ligga där o inte göra något. tips på vad man kan göra? välbehövt..
en sak som var sjukt skönt var att när man var jäättevarm, så springer man bort till Nellies såndär plastmatta typ, som sprutar vatten, o så kan man typ slänga sig där så glider man över hela "mattan". huj, jag kommer inte ihåg vad den heter, och jag är sämst på att förklara :D men iallafall, det var aaasskönt!

nej nu ska jag gå ut o ta vara på solen, sen ikväll ska familjen till mammas o pappas kompis på landeeeeet, i locketorp tror jag, o grilla :) det blir nog mys.

just det, jag och mina två systrar som bor hemma har varit ute och cyklat idag också, mysigt :)

jajaja, alltså jag är jättetråkig. för jag tar ALDRIG bilder längre. det får nog bli skärpning på den fronten tror jag :)


kan ju bjuda på en familjebild från Grekland, JAG SAKNAR DET! ♥


image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0