blöh

är det bara jag som ligger o tänker på heeeelt ovärda saker när jag ska sova?

som tillexempel inatt när jag gick o la mig, så började jag fundera lite smått på efternamnet mattsson.

man heter väl (eh, oftast iallafall, vad jag vet) inte matts? med två t alltså. utan mats, med ett t. och då borde man inte stava mattsson med både två t och två s, eller har jag helt fel? haha, åh jag tänker på helt sjukt ovärda saker, i know :D

men jamenar, som typ hildingsson, det blir ju liksom hildings son.. och, eh. då borde det ju vara mats son, alltså inte med två t:n!

nej förlåt, jag ska sluta tänka. alltså, hahaha! jag måste vara sjuk....


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHHAHA SÅ JÄVLA RÄTT INLÄGG:D:D:D

2007-07-29 @ 01:09:12
URL: http://jibe.blogg.se
Postat av: annie

haha, åmeh!
jag kunde inte sova för att jag låg o tänkte på det :O jättejobbigt var det, jag lovar!

2007-07-29 @ 12:57:11
URL: http://aeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0