tisdag.

dagen började inte fullt så stressig som det brukar bli. visst fick jag springa omkring och leta efter nycklarna en stund, men det är sånt man får stå ut med när man heter Annie Hildingsson. det bara är så ;)

gick till bussen typ lite efter åtta precis.. o så när jag kom förbi grannhuset såg jag att det redan stog en buss där. stresstress! började småspringa litegrann, för att inte missa den.. men när jag tittade nogare sen så stog det att det var 12:an. phuuu! stressade i onödan.. rätta bussen, 1:an kom iallafall tillslut och vi åkte in till skolan. gick till aulan direkt när vi kom dit, för alla åttor skulle titta på nån teater där. en aning fullt! men vi fick plats iallafall ;D trevligt.
hm, teatern var helt okej. men jag hade sjukt ont i huvudet, så jag höll på att somna. den var lite knepig, men tillslut hängde man med iallafall. den hade bra handling o så iallafall, fast oj så seg den var!
sen hade vi iallafall klassråd o läsning. fick valkataloger och valblanketter inför nian..
och jag har sån beslutsångest! det fanns ju hur mycket kul som helst.. fortsätta med spanska som c-språk eller digital bild. pratade med mamma om det precis, men det var inte mycket till hjälp. hon var ungefär lika velig som jag :P hmmm. bajs! valblanketten ska ju vara inlämnad typ 7 februari eller nåt! jag kommer inte klara det :S ååååh skit. hata beslutsångest! jaja, det blir säkert bra. sen vet jag inte om jag ska välja trä- eller syslöjd. för jag hatar våran syslöjdslärare! men jag är käääääss på träslöjd. hmm, äh. skitsamma!
iallafall, sen hade vi tyska. pratade om massa satsdelar eller nåt typ x) grammatik. usch!
sen hade vi matrast, kokt fisk. bläääh! äh, jag åt iallafall. sen hade vi so, hade thord. hm, kuuuuuuuul!
han är ju så hemskt bra! host. tittade på en film om franska revolutionen. mycket intressant. uschnej!
philip sa något mycket smart på so:n också.. (vi har pratat om franska revolutionen i två lektioner)
philip : öh, vad äre vi tittar på? andra världskriget?

haha, inte lite dum eller så ;)
efter det var det svenska, mycket trevligt faktiskt ;D skrev om sandor slash ida. fast vi pratade mer med angelica och louise ;) det var mycket roligare ;D haha! dom har sånna fantasier. för kul alltså ;) hahah!

sen slutade vi, klockan två. åkte bussen hem med amanda, pontus, anton och david. kuuuulkuuul! haha, dom är för roliga :)

sen har jag inte gjort så mycket mer, typ ätit bara.

öh, kul blogg ;)

haaaaaaaaaaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0