onsdag.

tjääännaaaa.
soft dag idag, sovmorgon o så :) iallafall, blev lite sen till bussen. råkade gå lite sent hemifrån, klockan var 08.47 när jag kom utanför dörren, och jag hörde att bussen kom till busshållplatsen! paniiiik. springaspringa. som en galning i halkan. uschja! jag överlevde iallafall, och kom med bussen som skulle gå 08.50 :D kom till skolan, hade spanska.. usch säger jag bara! jag orkar inte med det mer :S tror jag har bestämt mig för att byta elevens val.. efter ett tag var det matte, helt okej faktiskt! och amanda fick mms från sin mamma, på hunden som dom ska titta på imorgon. IIIIIIIH! den var så otroligt extremt sjukt uuuuuuuurgullig så det finns inte :D
iallafall, sen vare mat. pannbiff typ, det var faktiskt gott :) gjorde väl inte så mycket mer på rasten, ringde emelie bara :D hon fyller ju år idag!  GRATTIS EMELIE PÅ 20-ÅRSDAGEN! :D haha, tänkte sjunga först, men ångrade mig eftersom jag absolut inte var helt ensam i cafeterian ;)
yeahyeah, efter det hade vi tyska. i den liiiiiilla salen i källaren, bara för att tyck&tryck skulle ha presskonferens i våran sal ;P hade bara halva lektionen, sen fick vi gå upp och titta på presskonferensen :D hahaha! det var kul må jag lova. sen hade vi rast, efter det hade vi NO. mmmmmm, underbart. NOT!  tråkigt. men jag överlevde, och jobbade bra gjorde jag också ;) sådäså!
sen slutade vi, kvart i två :) gick till musikskolan, skulle spela klarinett. det gick faktiskt bättre än förväntat!
fast höll på lite länge, o så visste jag inte riktigt när bussen gick.. så jag gick ner till tingshuset, och när jag hade kommit en bit så såg jag ett blått busstak stå där vid hållplatsen. shiiiiiiit, tänkte jag och började springa (det var låååångt). o sen när jag hade kommit runt hörnet där, så såg jag att han stängde dörrarna.. jag började springa ännu snabbare så han skulle förstå att jag skulle med, o så åkte han.. jag blev skitsur :P men sen så stannade han precis brevid mig för att han hade förstått att jag skulle med :D den busschauffören gillade jag. han var snäll, och glad :D han blev inte ens sur för att jag kom försent vilket andra chaufförer säkert skulle göra. han sa bara : ojdå! vill du också åka med? :D
hahha, typ skitglad var han xP
sen gick amanda på vid skaraborgsgatan, så fick jag sällskap :D wihi. det gillar jag!

var helt dyngsur när jag kom hem! uuuuuusch säger jag bara. sånt skitväder det är nu! helt slaskigt överallt. uuuuuuusch!

när jag kom hem var jag blöt och posade framför spegeln ;) lalalaaaa. haha!

178381-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0