torsdag

  mackaaa
mm, underbart när man är vråålhungrig, kommer hem och tänker äta lite mackor.. rosten var på för hög värme och MUUUUMS, vad eh, bränt det blev... starten till en irriterad annie :) äh, det är bara att bita sig i läppen och låtsas som att inget har hänt, slänga den är ett alldeles utmärkt alternativ :D

iallafall, har somnat med kläderna på klockan nio på kvällen TRE kvällar i rad nu :O skandal. och vaknat mitt i natten och fått ta av mig kläderna, åååh smarto! fast igårkväll vaknade jag igen vid elva, av att jag blödde näseblod. åååh, mysigt i sömnen :S så det var bara att springa upp snabbt :D sen tänkte jag inte på att ställa klockan, eftersom jag typ fortfarande sov när jag sprang upp... så imorse försov jag mig. skulle gått upp typ tjugo i sju, eftersom jag skulle duscha o så.. men mamma kom in och frågade om inte jag skulle gå upp när klockan var typ tjugo över sju! fatta att jag fick LITE panik eller. haha, jag satte mig upp o skrek när jag såg vad klockan var :D hann iallafall i tid till bussen.. skönt!

hemkunskap första lektionen, gled in på klackarna in till salen, HUAH! det var läskigt.. iallafall, hade nalle :) det var trevligt! gjorde kyckling och klyftpotatis, och ananas och glass till efterätt, MMMMMUMS säger jag bara! otroligt gott blev det :D och nalle tyckte att vi borde ha mvg+ hela gruppen för vi var så bra :D en av dom bästa klasserna han hade haft i hemkunskap sa han :D :D åhåj!

sen hade vi so, jag studade på som vanligt ;) blir så när man är med alexsandra och ellen ;D mahaha. men det blir bra!

sen hade vi matrast, åt bara knäckemackor eftersom jag var mätt efter hemkunskapen ;D

sen hade vi no, tittade på skid-vm hela lektionen :D på den där storbildsgrejen! så gött. det var trevligt :)

sen vare engelska.. gjorde hörövningen på provet, det gick nog bra tror jag :P sen typ översatte vi en text ;D

sen hade vi spanska, gjorde typ ingenting :D översatte där också, tror jag :P sen slutade vi, och jag åkte hem.. sen har jag inte gjort mycket mer :P

imorgon är det första ungdomsmötet i varnhem, TREVLIGT!


men nu ska jag kila, orkar inte sitta här mer :D

det är iallafall bestämt nu (tror jag) , att eric ska komma hit 16 mars :) IIIH!
jag saknar honom. uschkans alltså!

menmen, haaaaaj :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hemskt va mysigt du har det här annie :D duktigast på blogg, det är min annie det! ;)

2007-02-26 @ 15:06:54
Postat av: annie

haha, vem är du? :P

2007-02-27 @ 14:28:38
URL: http://aeni.blogg.se/
Postat av: jb

HAHAHA LOL! Jag har precis ätit rostat bröd och brände hela skiten jag med, damn you brödrost :D
DU ÄR SJUKT SÖT DU MED FFS! :D

2007-02-27 @ 14:32:21
URL: http://jibe.blogg.se
Postat av: Eric

näe de är bara jag :D eric, glömde visst sätta ut de

2007-02-27 @ 20:09:49
Postat av: annie

haha, jaha ;D klantigt ;) hahaa.

2007-02-28 @ 16:11:48
URL: http://aeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0