tisdag

ja, tiden går fort..
nu har hela lovet gått, har varit soft, men gått sjukt snabbt!
FÖR snabbt alltså. usch! borde vara två veckor...

yeahyeah, gjorde inte alltför mycket på lovet. åkte till eric på fredagen, MYCKET TREVLIGT :)
trevligaste på läääääääänge. stannade till på söndagen, då åkte jag hem och var mycket ledsen.
usch! hatar att bara åka ifrån sådär :(   hoppashoppashoppas att han får komma nu på sitt lov.
vore så sjukt kul! visa honom skultorp ;) haha! för det är så mycket att visa ;D
jag saknar honom, bajsmycket! avstånd borde dödas.

jaja, skolan började iallafall igår igen :) kul o träffa alla, men bajs vad tråkig skolan är!
redan skoltrött, efter två dagar.... det är illa! prov imorgon, i engelska. dom andra gjorde det torsdagen innan lovet, men eftersom jag var sjuk hela den veckan så får jag göra det imorgon, och jag har inte övat något än, BAJS! måste gå och göra det nu, i think.

iallafall, imorgon ska vi ha måndags-schemat i skolan, bara för att vi har missat så många måndagar. så vi måste gå en timma och 45 minuter längre tror jag.... så surt! många fler lektioner också :S
tycker det är SÅ dåligt, så jag är suuuuuur! men nu måste jag kila iaf...

ha det fint ;D

uppdaterar inte här så ofta, bilddagboken uppdateras oftare...

kika vettja?   http://aeni.bilddagboken.se/

haaaaaaaaaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0