sjuk.

åh, underbart.

har varit sjuk sen i tisdags nu. blev antagligen smittad av emelie när vi var hos henne i lördags, eftersom hon också är sjuk.

baaajs säger jag bara. gör ont i hela kroppen, o sen utan att tänka på det så sitter jag och skakar på benen.. o sen när jag kommer på att jag gör det och slutar, så värker det i hela benen. uuuh!

som tur är har jag ingen feber iallafall :) eller jag tror inte det iallafall.. känns inte så idag.

troligtvis någon typ av influensa, jobbigt må jag lova! men jag överlever.

har inte mycket att skriva, eftersom det inte händer så mycket på dagarna när man är helt ensam hemma.
bara längtar tills någon av mina kära familjemedlemmar kommer hem och håller mig sällskap :P
för det är sjuukt tråkigt att vara ensam hemma i tre dagar.

nästa vecka är det sportlov :D underbaaaart! ifrån skolan en hel vecka :) woho.
det roligaaaste jag ska göra på lovet är att åka till eric :D wihii! kulkulkuuuuuul!

o så ska vi öva med lovsångsbandet på torsdag, troligtvis :) det är också trevligt. mycket trevligt!
alltid kul att träffa varnhemsfolket :) o så ska erika troligtvis följa med den här gången också, guut!

jäähjäääh, nu ska jag inte sitta här och tråka mer, utan hitta på något annat.


ha det fiiiiiiint, haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0