helg

178381-8ao, i fredags hade vi då det första ungdomsmötet i varnhem, light :) vi sjöng lovsång, det var trevligt!
inte så mycket röj eller så, men det var bra ändå! folk tyckte att vi var bra, så det är ju positivt ;)
umgicks med folket o så där efteråt, hade verkligen jättekul :D fler bilder finns på ; http://aeni.bilddagboken.se/ kika in vettja :)

igår var jag inne i stan en sväng, gick lite där med pauline :) hittade två tröjor ;D mycket trevligt. när jag kom hem, tittade jag på paradiset. mycket bra film! orkade inte titta färdigt, för den var lite seg mitt i.. så jag satte mig vid datorn en stund, om jag kommer ihåg rätt ;) skulle tittat färdigt senare, men jag orkade inte det! tog en promenix med pappa istället, fast det var halt så vi gick inte så långt. kom hem, lekte med nellie lite.. sen gjorde jag och pappa tacos, eftersom mamma är sjuk så orkar hon inte göra något ;) så jag fick stå för köttfärsen, jag är bäst på det ;D haha! sen satte vi oss hela familjen framför tvn o tittade först på postkodsmiljonären, det är kul! sen var det dags för melodifestivalen. mycket kul! efteråt ringde eric, så jag pratade med honom ett tag, sen tittade jag lite på tv o sen gick jag o la mig ;D trevlig dag..

idag vaknade jag ganska tidigt, satte mig vid datorn o sen tittade jag färdigt på paradiset. åh, bra film!
sen har jag inte gjort mycket mer, tittat massa på tv :) och jajuste! jag har varit duktig och studat svenska. övat till provet, som vi har på tisdag :) hoppas det går bra..

men nu ska jag sluta ;D jag är hungrig, kanske ska ta något att äta? ;)


haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0