fredag

tjohej.
trevlig dag idag :) väldigt soft, och väldigt varm! kors. inte så lätt som man tror att stå i cafeterian.
men det var kuuul iallafall. haha, vi bjöd väl kanske lite för mycket men ;) äääh. amandas fel, mest :D
haha, jag bjöd faktiskt bara för 6,50 tror jag ;) hahaha.

öh, jag har väl inte så mycket att skriva...

tonår börjar ikväll :) treevligt.

liiite stressig dag kommer det bli imorgon, så jag kommer inte hinna skriva.
först nåt himla bajs-öppet hus i skolan :S börjar halv 9.. ska inte vara där hela dagen men, för vi ska åka till jönköping och fira emelie (min syster) som fyllde 20 den 31 januari. när vi har varit där, åker vi direkt till korsberga, för att kretsen är inbjuden dit. så ska väl dit på gudstjänst antar jag :P sen åker jag, åsa, bella och fredrik direkt därifrån till bankeryd, på det MYCKET efterlängtade offcourse! ungdomsmöte :) det blir ju typ som återträff från gullbranna. wihiiiiii!
hahaa. och jag SKASKASKA hälsa på niclas ;) fast han kommer dissa mig den ungeeen. haha!
yeahyeah, där är vi hela kvällen iallafall. kommer väl hem på natten nån gång gissar jag :) JAG LÄNTAR!

och wiiiiie. jag fick precis sms från eric (a) han är förförför söt! han är min (a) sådäså.



amanda i cafeterian ;)
178381-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0