smålands storstad

whaaa, jag tror jag svimmar av värmeslag eller något. haha, okej det kanske var lite överdrift i den meningen. men det är fruktansvärt varmt här! kanske borde jag ta av mig fleecefilten som jag sitter invirad i? smart idé, annie!
sådär, av. genast lite skönare!

gårkvällen blev mycket mysig hos bella m. familj med tonår och bakade julgodis, blev även idol-tittande. jag visste inte vem jag hejade på, men jag är glad för maries skull :) grattis till henne! hon är sjukt duktig.
godiset blev gott, vi lyckades med kolan! wohoooo

idag åkte jag till jönköping med familjen och hälsade bl.a på min syster emelie som jobbade på a6, inne på ur&penn. jag var nog inne hos henne över fem gånger, hahaha. kändes lite dumt efter ett tag. jag hittade iallafall några julklappar, så nu är jag lugn. vi åkte även förbi mediamarkt, oooouuuh vad mycket grejer! pauline gjorde nog en av personalernas dag. hahaha, massagestolar <3 där köpte även mamii and papiii julklapp till mig, fast det vet inte jag, absolut inte :) dessutom fick jag reda på att jag hade 400kr mer på kontot än vad jag trodde, haha.. jag hade egentligen ingen aning om hur mycket jag hade, men jag chansade. på 400kr för lite dårå, så jag blev muuucho glad! jag tänker inte dricka colan som finns och köpa utanför IKEA mer iallafall. stort minus på den eftersom den var äcklig, och dessutom fick mig att spy. så, stort minus till den!

ikväll har jag tittat på junior eurovision song contest med mamma ibland, pappa ibland och nellie ibland. haha, ingen orkade titta hela tiden. grattis till frida sandén som kom åtta iallafall. och grattis till vitryssland som kom etta :) alla systrarna sandén sjunger så otroligt bra!

efter den här dagen kan jag konstatera att man får sjukt ont i fötterna, benen, höfterna och ryggen efter att ha gått en hel dag utan inläggen i skorna på a6. uhh, det känns vill jag lova!

kommer ett inlägg snart med lite bilder, håll ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0