simba :)

haha, jag lyckas väldigt ofta med att skriva abbue istället för annie, jobbigt. det är det som tynger mig i mitt liv just nu, haha nej skämt å sido :)
har precis fått mat i "lella maggen" nu, smakade gott med lite pastasallad såhär efter alla dagars julmat :)
imorgon bär det av mot huskvarna, till min kompis amanda där jag ska sova i helgen, ska nämligen tillbringa min helg och mitt nyår på unite i jönköping. blir säkert superkul!

det jobbigaste med att åka hemifrån såhär är väl att min katt mår dåligt. MIN katt. eller, hon är inte min egentligen, men eftersom det i alla år alltid har varit mig hon har sovit hos, bara mig hon har gosat med och varit med så säger alltid familjen att hon är MIN katt. MIN simba, min älskade, älskade simba. det har trots allt varit hon & jag i tolv år av mitt femton års långa liv. mår hon dåligt så mår jag dåligt. hon är som en riktig kompis. det låter säkert skitlöjligt, men man får en viss kärlek till sina husdjur.

här är hon, min lilla älskling :)
image183

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0