luciaövning och NO-plugg

undra hur många gånger mitt pluggande inför alla NO-prov har slutat i tårar och panik. hm, väldigt svårräknat om man inte helt enkelt bara säger alla.
likaså blev pluggandet igår, bra!
det kändes som jag satt och pluggade hela dagen, vilket jag inte riktigt gjorde. men jag förstod ingenting, kändes det iallafall som. gah, när jag hade läst kapitlet en gång var jag tvungen att gå ut på en promenad med pappa för att få lite ny energi, ork och fått ha prata av mig jättemycket. när vi kom tillbaka blev det ännu mer pluggande, tills jag helt enkelt inte orkade mer alls, så jag gick och la mig. spännande dag, not! NO är nog bland det värsta som finns, jag fattar aldrig någonting. kanske beror det på våran lärare? hm, kan vara så.

idag då, ja skolan var väl ungefär som vanligt. förutom att vi fick tyskan inställd eftersom inte våran lärare kom, skönt! engelskan var fruktansvärt sooooft. var utan lärare, eftersom hon satt utanför och pratade betyg med elever. fick även ett fysikprov avklarat, hur det gick får väl visa sig.. hmmm, får hoppas på ett g iallafall! haha.. åt fisk med cornflakesöverdrag till mat, blä. okokt potatis till dessutom. och amanda kallade mig för seg, eftersom vi satt ensamma kvar med fyra lärare i hela aulan. hon kallade mig dessutom snobb, blä på henne. endast för att jag håller glaset och håller lillfingret rakt ut. så kan det vara. efter maten blev jag klar med bilden, skönt!
sen var det luciaövning efter skolan i några timmar, som gick lite halvbra och var otroligt seg. det blev inte bättre av att jag måste stå brevid en tjej som inteinteinte kan sjunga (kören skrattar åt henne eftersom hon sjunger solo :/), och sjunger högst av alla. och till saken hör den att hon inte ens kan texterna. blä.


nu orkar jag inte skriva mer, otroligt spännande inlägg, nej. men jag skriver för att komma ihåg dagarna :P

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0