lucia

sådär, ja. nu kommer lite bilder som jag fick av min klasskompis Caroline :)


stjärngossar, vad vore tåget utan er? ;)
image155

lucian Rebecka. haha, mig ser ni halv uppe i vänstra hörnet ;)
image156

tärnor. haha, jag fick till en otroligt snygg min. men ja, så kan det gå när man sjunger :)
image158

sofie, louise, therese och angelica var renar ;D sofie var rudolf med röda mulen! så söta, haha!
image159

haha, det blev mycket skratt!
image160

och så pepparkaks-rapen så klart ;)
image161

sjungsjungsjung.
image162

hahaha, oj vad roligt alla ser ut att ha det! även jag xD
image163

image164

också uttågningen. här var dock inte jag med, för lärarna hade kommit och hämtat mig där under trappan (a) man skymtar dock stolen som jag fick sitta på där bakom :D hahaha.. pinsamt :$
image165


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0