julkort

Hejdär :)
Har egentligen haft jättemycket tid att skriva här idag, men jag har helt enkelt inte orkat.

Igår blev det till att handla de sista julklapparna på stan tillsammans med min syster Pauline. Vi åt pizza på benidorm också, otroligt gott! På kvällen följde jag med mamma och pappa in till F&S för att träna på gymmet, skulle egentligen gympat, men jag orkade verkligen inte, var dessutom fortfarande proppmätt efter pizzan, haha. Det gick iallafall hyfsat bra. Satt uppe länge i natt, då jag hittade den här bloggen, som jag grät mig igenom. SÅ hemskt! Hoppas att lilla Felicia har det bra nu i alla fall, det är jag säker på att hon har det. Tänker på hennes familj!

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, har haft sjukt tråkigt hela dagen.

Har fått lite julkort förresten, tre stycken närmare bestämt! :D det är dock nu den jobbiga känslan kryper sig fram, det dåliga samvetet om att jag inte skickade några julkort i år för första gången i mitt liv.
Korten är dock URsöta! Det jag skrattade hejdlöst åt var Åsas fina hemmagjorda kort, där hon har målat mitt bananfodral med tomteluva på, HAHA! åh, hon bara mobbas för mitt fina bananfodral, som är så praktiskt ;) 

image172

Kommentarer
Postat av: erika jensen!

men usch, den bloggen! jag grät jättemycket, och jag brukar inte vara känslig!

2007-12-25 @ 16:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0