jul :)

jag sitter här, fullt påklädd.. okej, nu ljög jag. riktigt ordentligt. vi tar det från början... jag sitter här, i morgonrock. fortfarande. ja, klockan är halv sex. jag vaknade halv tolv, har bara inte orkaaat ta på mig kläder utan bara kört på en ren slappdag i morgonrocken hela dagen! nu känns det lite jobbigt att fortfarande gå runt i den, men det känns inte som det är så stor idé att ta på sig kläder nu, eftersom jag ska följa med mamma till f&s om en timma för o gympa.
HAHA, åh.. så ska man orka det också, lycka till!

nåja, min jul då.. ja, den har varit väldigt mysig! var i tidaholm hos mormor med släkten från mammas sida på julafton, helkul! tomtarna var misstänkt lika mina systrar. nästa år får det bli tjockesven istället för tomten, ny grej införd av släkten göhlin! på julafton mäter man allas magar, den som är tjockast får bli tjockesven, han/hon ska ha överkammad flint och gå i endast nätbrynja och y-front. sexigt, right? tur att inte jag har några anlag för att bli tjock iallafall :D
juldagen blev en lugn dag hemma hos oss med familjen och farmor :) mysigt!
och jag är nöjd, även om det inte ens känns som det har varit jul!


emelie, pauline och jag i bilen påväg till mormor!
image174
julmaaat!
image175
jag och nellie :)
image176
tomtarna ;D
image177
emelie, pauline och jag
image178
hahahaha, bäääävrar!
image179
våran julgran :)
image180
jag och toooomten på juldagen ;D
image181
tomtarna ;D
image182


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0