jul, jul, strålande juuul...

det känns SJUKT!
det är verkligen julafton imorgon.

julkänslan har börjat smyga sig på lite nu iallafall, har klätt granen och gjort det julfint i mitt rum, dessutom var det lite snö ute förut, vet inte om det är det längre dock. ska bli så himla mysigt, samlas med familjen och släkten!
Näe, nu måste jag springa och duscha snabbt, måste göra mig iordning och hinna göra Janssons frestelse med pappa innan min söta storasyster kommer, typ halv sju-sju någon gång :) Har inte ens hunnit slå in julklapparna än! WOUuuuu.. stressad annie :) så, bäst att jag kilar.

Om jag inte skriver mer här, så får ni se till att ha en RIIIKTIGT god jul allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0