hårfärgning

Hej hej :)

Idag har dagen till skillnad från igår varit väldigt slapp. Har nästan inte gjort någonting alls, bara gått omkring här hemma.. haha!
Håret har iallafall hunnit bli färgat, skönt. Så nu är det mörkt igen, utan en orange nyans som det hade råkat bli efter ett tag vid förra färgningen. I vissa ljus ser det nästan svart ut, men i andra ser det ut att ha en lila nyans. Haha, bra bra! Jo, men jag är rätt nöjd iallafall :)
Är bara otroligt trött på min frisyr, vet inte hur jag ska göra med min lugg. Jag testade lägga den åt andra hållet förut idag, för jag har verkligen tröttnat på min frisyr som jag har haft i massa år. Så jag ska låta luggen växa ut lite mer, och se hur det blir om ett tag när man lägger den åt andra hållet :) Får hoppas att det blir bra, annars vet jag inte hur jag ska göra med mitt hår. Tips? Tacksam för tips, absolut.

Snart ska jag till kyrkan nere i Skultorp med mamma, pappa och Nellie. Tror det var någon musikgudstjänst eller något, dom tyckte att jag skulle följa med, så så får det bli :)

image166

image167

 haha, och eftersom jag har börjat lära mig tycka om min profil lägger jag in den här, för att kämpa mot mitt komplex :P


Kommentarer
Postat av: Eric

åh! ibland är det så jobbigt att se dig så vacker :'/

2007-12-22 @ 14:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0