bowlingbilder

image131image132
















Bild 1 (stora). självklart är det hästen (eh, så stolt över det är jag inte, men det är väl så jag lär bli kallad när jag bowlar nu för tiden :P) själv på bild, haha!
bild 2 (stora). bitchpose a lá annie, eller något. haha!
bild 1 (liten). bella the bowler ;) hahaha.. okej, så får hon kallas :P
bild 2. dubbelhaks-erika med kexchoklad!
bild 3. erika bowlar!
bild 4. bellaaa bowlar.
bild 5. bellas tröja ;D
bild 6. Lisa i det andra laget bowlar!
bild 7. det blev discobowling :D
bild 8. resultatet efter ett tag..
bild 9. kusin jimmy posar i discoljuset ;)
bild 10. resultatet efter alltihop, grym jag är. hahaha!

Kommentarer
Postat av: gabbi

bowling e verkligen skitkul! ha en trevlig söndag =)

2007-12-02 @ 09:59:08
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: JC

Va grynt söt du är! :D

2007-12-02 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0