annie against rädslan ;)

efter lite velande om ifall jag skulle klara av att gå iväg till skolan gick jag iallafall iväg, det fick gå så länge jag klarade det helt enkelt, tänkte jag. eftersom jag hade varit borta två dagar, och hade två prov, en inlämning och en redovisning att göra i skolan idag så vore det bäst att klara av dagen!
första lektionen fick det bli redovisningen för min del, höll ett tal. hahaha, åh. okej, det gick väl kanske bättre än förväntat efter alla tårar och paniktankar, men ändå inte överdrivet bra. min lärare sa iallafall att det var jättebra av mig, så.. JAG VANN MOT RÄDSLAN! känner mig nöjd, även om det kanske inte gick överdrivet bra :)
lämnade även in so-uppsatsen på morgonen, får väl se hur det gick med den. haha, jag orkade verkligen inte anstränga mig.. har haft så mycket!
efter det hade vi engelska, tittade klart på filmen meet the parents. åhhh, den är kul!
sen var det tyskaprovet som gällde, min lärare var söt och förstod mig när jag sa att jag inte hade hunnit öva och så. hon förstår mig verkligen! gick väl lite sisådär. får hoppas på det bästa :)
efter maten hade vi no, gjorde färdigt nästan alla uppgifter. sen var det gympa, som inte jag och erika var med på (min mage!) så vi fick sätta oss och plugga istället, och så blev det. matte! efter gympan hade vi matteprov, hahaha... gick nog inte så jättebra :D men jag överlever. matte är inte hela världen. sen var skoldagen avklarad, och jag lyckades vara kvar hela dagen även om det kändes som magen höll på att ge sig totalt under matteprovet. höll ärligt talat på att ge upp efter halva provet, pga den där himla magen!

förresten, igårkväll var jag på min lillasysters luciatåg, så grymt sött :D haha!

näe, nu ska jag gå härifrån. ska snart till tonår, vi ska till bella och dom och baka julgodis! mmums :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0