9 december

godmorgon!
vaknade för en liten stund sen. skulle egentligen följt med mamma och pappa på möte i bolum, men jag kände att jag behövde sova lite mer, så jag fick stanna hemma.
ursäkta att jag inte la in några bilder igår som jag sa, men jag la in lite på bilddagboken istället. man måste ju ha lite uppdatering på båda ställena :) hur stavas det? ställerna? ställena? hmm.. fundera på det, du.
jag ska nog snart ta och äta lite frukost, är verkligen inte sugen. men man måste ju såatteeee :)

förresten är det ju andra advent idag, det hade jag helt glömt! whops. får tända ljuset sen när jag sitter och äter frukost. måste även öppna min chokladkalender, har inte gjort det på många dagar nu. fy på mig.

ska försöka komma ihåg att uppdatera lite senare igen.
ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: jessie

Haha, ja boken är verkligen en klassiker. Kan inte minnas att jag läste den när jag var liten men dock har jag läst den oräkniga gånger under dessa 7 veckor som jag har praktiserat på dagis. Den boken, Ta fast fabian(en apa) samt Nicke Nyfiken är mest populära + Bajsboken då som var väldigt rolig tycker barnen :P

2007-12-09 @ 17:06:09
URL: http://jessiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0