vill inte!

nejnejnej, jag villvillvill inte!
jag har blivit sjuk, åh vad jag har längtat! eller inte alls. jag mår helt apigt, och jag hatar det.
vaknade imorse och såg typ ingenting, för jag hade så ont i ögonen och huvudet.
-yes, tänkte jag.. äntligen migrän!  not.. jag hatar det verkligen.
fast, jag tror inte riktigt att det är migrän men. jag gick iallafall upp och åt frukost och försökte se och bete mig normalt (det var lättare tänkt än gjort :P). haha.. min syster gick, så jag var ensam hemma. jag blev helt yr och så kändes det som jag skulle spy när som helst, yueeck.
jaja, jag tänkte att jag kanske skulle försöka gå till skolan, men sen kom jag fram till att det skulle nog inte gå. så jag vinglade sakta men säkert framåt och tog telefonen och ringde mammas jobb. hon förstod mig och sa att om jag mådde så dåligt så fick jag stanna hemma, haha. en himla tur! jag har inte orkat göra någonting idag. har typ bara legat i soffan hela dagen o slöat. tittade på click, den var typ sorglig ju. hahaha, jag grät :D

nä nu börjar jag få ont i huvudet igen.. det hade gått över, men nu börjar det komma tillbaka, så jag ska nog gå nu.

hoppas ni mår bättre än vad jag gör :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0