skolan...

höhö, jag orkaaaaaar inte skriva om lägret!

men, idag började jag iallafall skolan igen. nian på vasa, yes! äldst på skolan nurå ;) haha...

trodde det skulle bli helt segt idag i skolan, och det blev det till vissa delar också.
åkte bussen in fem över åtta, precis som vanligt.. fick gå till MUSIKSALEN (bläää!) bara för att vi har fått ny klassföreståndare.. musik-jonas. haha :) så där satt vi ett tag hela klassen, fick reda på våra elevens val o gojs.
oooooch, jag fick inte spanska!!!! jag är helt lycklig :D :D :D för nu får jag lite mer än en timmas sovmorgon på måndagar, maaaah! fy vad skönt :) sen fick vi pennor och busskort, efter det fick vi rast i typ en halvtimma eller nåt. när vi kom tillbaka fick vi scheman, sen fick vi gå igen.. gick och gjorde oss iordning lite, sen var det dags för allas mardröm ; SKOLFOTO! blääh... men det blev nog bra, hoppas jag! fick ta kompiskort också, så det gjorde jag med amanda, erika, tegeborg, hedvig, marielle, angelica och louise :) ajuste, vi åt mat innan det också.. blev klara någon gång innan tolv med skolkorten, o så trodde vi att vi började våran ungdomskunskap tjugo över tolv, så vi satt där o väntade.. men sen kom studen i klassen o sa att vi började tjugo över ETT! blääääh... så vi satt och gjorde typ ingenting hur länge som helst tills den lektionen började.. där gjorde vi typ ingenting :P sen slutade vi vid två, så jag åkte bussen hem med Sofia, som lyckligtvis också hade överlevt den första dagen :) haha.

och nu är jag typ dööööd... så himla trött! men det blir nog bra :)

image45
såhär ser mitt nya schema ut förresten, för dom som är intresserade :P

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0