torsdag

jag måste börja med att ursäkta mig för att det inte har blivit uppdaterat här på sjukt länge.
har haft mycket i skolan, och bara inte orkat med helt enkelt...

den här veckan har vi så sjukt mkt.
tre kommunprov i engelska (hörförståelse, läsförståelse, grammatik - grammatiken har jag imorgon.)
matteprov
musikprov (för min del..imorgon)
soprov
tyskaläxa (imorgon)
spanskaläxa
svenskaläxa

alltså människa, jag har typ inte orkat plugga nånting men.
litegrann iallafall ;)

fick iallafall 54/55 på soprovet, fast jag hade fyllt i massa saker som man inte kunde få poäng för. så jag kunde liksom mer än så :P men jag är nöjd iallafall.

tillbringade min kväll igår på friskis & svettis. underbart ;)
fick först gyminstruktion, hahah. killen med fulaste dialekten! "ru sante setta såhär..." (du ska inte sitta såhär ;)) HAHAHA!

o sen efteråt så var jag och mamma och gympade där, medelpass. och jag var så sjukt kass så det finns inte!
HAHAHAHAHA! det måste ha sett sjukt kul ut, jag bara flaxade runt där. gah, jag skämdes. jag fattade ingenting :P
så mycket kordination eller vad det heter, jag har ingen sån ;)

idag har jag iallafall varit i skolan.
haft syslöjd, jag råkade få in en nål skiiiithårt innanför nageln, det gör mycket ont :( kan inte skriva med det fingret (höger pekfinger) på tangentbordet. och det är sjukt jobbigt, för det är typ det jag använder mest :/
sen hade vi so, prooov.
sen mat, mums.
sen no, skreeeeeeev. jag och erika jobbar förbereder redovisning om telefonen :)
engelska, kommunprov, läsförståelse. det gick väl sådär, var lite konstigt tyckte jag men..
spanska, mådde inge bra. ont i huvudet och bajs.
sen åkte jag hem, efter ett tag kom erika för att hon inte fick vara hemma för sin mamma :/ stackare!


haha, det var skitgulligt. mamma skulle förhöra mig till mitt musikprov imorgon, men så spelade hon betapet så hon hann inte. så frågade jag nellie om hon ville försöka läsa frågorna (min snart sjuåriga lillasyster, började alltså skolan i höstas, och har ganska nyss lärt sig läsa) och hon var så otroligt duktig!

jag är så stolt ;D seriöst, man borde inte vara så duktig. jamenar, förhöra sin femtonåriga syster till ett prov, där det är massa konstiga ord kan minsann inte vara dåligt för en snart sjuåring!

jaja, nu orkar jag inte skriva mer.
nu har jag iallafall skrivit. NÖJD JENNY? ;)


haaaaaaaaaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0