tisdag

yes, idag är det tisdag.

har bara inte orkat skriva på senaste tiden, har hänt en hel del saker.. eller njae, kanske inte. men lite kan jag berätta iallafall.

JAG HAR...

fyllt femton. mycket trevligt må jag lova :)

klippt mig. hm, frågan är om det blev så värst bra.. för kort!

färgat håret. eller, egentligen blonderat slingor. krävs nog en omgång till för att jag ska bli riktigt nöjd.

fått reda på att mitt ena ben är 1,5 cm kortare än det andra. det är bara att grattulera, för jag har ju verkligen alltid önskat att det ena benet ska vara kortare än det andra! eller inte alls. jobbigt faktiskt, men ska till läkaren imorgon... o så får jag dispans så jag ska börja gymma på friskis&svettis pga det :) (eller ja, egentligen pga mitt ryggont, fast det beror troligtvis på att jag går så konstigt för att det ena benet är kortare än det andra..)

fått reda på vart jag ska praoa vecka 17. haha, gustafssons blomsterodling! hm, undra bara vad man får göra där.. undra kan man. får väl hoppas på att det är kul iallafall :)

varit på läger. körtolvan i skillingaryd, sjukt skoj alltså! bland alla 12-åringar ;) haha. nejmen, det var faktiskt kul! sjungasjunga. yes!

SOLAT! hm, inte för att det syns ett skit.. men äh, smällar man får ta! det är iallafall sjukt skönt att ligga ute i solen. mmmm, i looooove it!

fått lov :D sååååå skönt. nu är det inte långt kvar till sommarlovet! jag får lov typ 10 juni, eller lite tidigare. för jag ska till grekland :) hm, så jag ska inte vara med på skolavslutningen. lite sorgligt faktiskt! men äh, take the pain.

satt upp studsmattan. eller, inte jag.. men vi! och, DET ÄR SÅ SKÖNT ;D då vet man att det är vår, ellerja. att det är påväg mot sommar.

varit i jönköping. det var mycket trevligt må jag lova! synd bara att emelie var tvungen att åka iväg att jobba... men det var kul så länge hon var med iallafall :) hittade bara lite saker på ikea, till rummet. och jag kärade helt totalt ner mig i escadas nya parfym! gaaaaaah. måstemåstemåste ha säger jag bara!


nej nu kommer jag inte på mer saker just för stunden..

så nu ska jag keeeeeka frukost.

ha det fint, haaaaaaaaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0