söndag

vi vaknade, jag och Åsa. kommer inte ihåg vad klockan var men ;P
gick upp och åt, tittade på Wedding crashers som gick på någon canal+ kanal :P haha.
den är bra :D sen tänkte vi titta på Fat Albert, men då skulle Åsa hem :(

Så Svante kom och hämtade henne.
När hon hade åkt så försökte jag hjälpa till lite i köket, för dom hade fogat det nya kaklet, men så fick dom inte bort fogen sen. haha :) BRA (Y) Men det gick hyfsat bra sen.

Efter ett tag, vid typ halv åtta så kom Amanda, för vi skulle bort o titta på fotboll :) P16 eller vad det blir..

92orna och 91orna har slåtts ihop, så vi tittade på dom xD
Nellie var med också.

Sen när matchen var slut, skultorp förlorade med 4-1 tror jag, så cyklade vi hem igen.

Gjorde inte så mycket när jag kom hem, satt vid datorn eller nåt. Sen var jag så sjukt trött, så jag gick och la mig. vid TIO! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0