lördag

I Lördags var jag på stan med mamma, pappa och Nellie en sväng först.
Sen kom Åsa hem till mig, för vi skulle på Ung Kraft i Huskvarna. 
Okej, nu måste jag berätta.. det var meningen att mamma o pappa skulle köra ner oss, o sen sa Mathilda att det fanns två platser över hem (dom bor i skövde..), så vi kunde åka med dom hem.
Så vi åkte vidare till Småland, till IKEA först. Gick runt och kikade..
sen helt plötsligt får Åsa sms, från Mathilda.
"Tyvärr, det finns bara en plats över hem, så ni kan inte åka med oss hem.. hoppas det löser sig ändå!" typ..

Fatta hur sjukt besviken jag blev! Jag började ärligt talat gråta, för jag hade verkligen sett fram emot det, och så hade jag i princip tvingat mina päron att köra oss, typ 10mil för att vi skulle komma dit.. och när vi redan hade åkt typ 9mil så får vi reda på att vi inte kan åka med dom hem. Vi försökte ordna det på MASSA andra sätt. Stog skitlänge och funderade på hur vi skulle göra, lika besvikna båda två. När vi inte kom på hur vi skulle göra, så gick vi till bilen.. var nästan påväg att åka hem, när vi kom på att Fredrik o dom var i Småland  på släktkalas och skulle köra över Huskvarna hem för att Simon (hans bror) bor där.

Så vi ringde honom, och han sa att vi kunde åka med dom hem! fast dom skulle komma åtta, och klockan var typ fem. men vi tänkte att det kunde det ju vara värt ändå :)

Så vi åkte dit, och det ångrar jag inte en sekund! Det var såå roligt. Träffade massa av Åsas kompisar, som jag lärde känna också :)
Lyssnade på bra band, tittade på duktiga dansare.
Niclas o dom andra datanördarna var där.. och Andreas :o haha, jag hälsade faktiskt på Andreas! kors. duktigt Annie.

Niclas såg mig o bah ; ANNIE?
Jag bah ; Jaa-aaa.
Han bah ; HEEJ :D

hahaha, värsta gladis.

juste, Gustaf var där också :) det var trevligt att prata med honom!

Det var några killar från någon förening som hade ställt upp ett bord med medeltidsgrejer eller vad det var.
typ hjälmar o svärd o massa sånt där ;D o dom gick runt i medeltidskläder. haha! skitfult xD
o vi ville gå o prova hjälmarna, så det gjorde några av dom vi var med. Åsa bland annat ;) Sen blev det att vi typ fastnade där och pratade med dom, skitlänge stog vi där!
o så hade dom en bärbar dator med sig som visade ett bildspel typ. så jag stog där och kollade, och helt plötsligt kom en igenkänd människa upp där.

jag (pekar på männskan) ; eh, jag känner igen honom!
kille ; ja, det gör du säkert. han är med i ett kristet black metal band!
jag ; JA, men då är det ju han! eh.. typ.. Pilgrim?
kille ; japp, Simon Rosén. Pilgrim! Han borde komma precis vilken sekund som helst.


HAHAHAHHA!
eh, det är Erics bästa kompis, Kigges idoooooooooool ;) han typ älskar honom xD och det var jättekul ;D

o sen kom han där helt plötsligt, Pilgrim alltså. Och ställde sig PRECIS brevid mig, alltså verkligen precis. han nuddade mig xD hahaha!

så jag var bara tvungen att skicka ett sms till Eric, o skriva det.
Han var med Kigge, så dom ringde mig. HAHAHAHHAHA!
Kigge var så sjuuuuuuuuukt arg :D för dom ville ha åkt dit, men så blev det typ missförstånd för Kigge trodde att det var i Fredags och då kunde han inte ;) hahahhaa.
o dom bah ; MEEEEEEEEEEEEEEEN! NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ :@ HAN SKULLE JU INTE VARA DÄR!!!! VARFÖR ÄR HAN DÄR!?

HAHAHA :D alltså, det var skitkul.

sen tittade vi på när dom fäktades, sen tittade vi på ännu fler band.
o sen efter ett tag kom Fredrik o dom och hämtade oss, vid typ halv tio tror jag det blev. lite senare än väntat :)

Men det var ju tur att vi kom hem iaf ;) Åsa följde med mig hem, så åt vi lite.. o sen sov hon över här :) hahaha, det var massa killar som stog utanför vårat hus och skrek xD jättehögt, typ halv ett-ett nån gång. Vi blev värsta förvånade, för så brukar det inte vara här.

Men sen dagen efter fick jag reda på att det var Paos kompis (hennes ex) och hans kompisar som ville att hon skulle komma ut, dom pratade i telefon och hon hade gått och lagt sig. så dom hotade med att dom skulle skrika om hon inte kom ut xD haha, grannarna hade blivit skitarga! typ alla hade vaknat :o

jähjäh. braaaaaa lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0