lista ;)

jag har så otroligt tråkigt.. så jag gör en sånhär lista ;D

Ditt namn: Annie Hildingsson
Längd: haha, 167,5cm på vänsterbenet och 169cm på höger xD mouahaa.
Spelar du något instrument: jaop, klarinett.
Vem är snyggast: haha :) jag vet inte..
Vem vet mest om dig: jag, vem annars?
Vad vill du ha just nu: SOMMAR!
Vilka sjukdomar har du: hm, inga alls.
Fobier:  haha, disktrasor! om det är en fobi? jag tar helt enkelt inte i dom. ueh!

Känner du en snygg kille: ajjämäään.
Har du körkort: hahaha, jag? nej!
Åsikt om jultomten: gaaah, älska tomten :'D
Vill du gifta dig: ja! men inte än :P
Tycker du att du är attraktiv: HAHA!?
Din hårfärg och frisyr:  eh, ganska kort, typ till axlarna. brunt med blonda slingor i just nu..
Skolväska just nu: eh, jag har ingen.

Har du glasögon:
nepp!
Hur ser din plånbok ut:  haha, jag har ingen :)
Favorittv-program: hm, jag vet inte.. tittar inte på tv så mycket.
När ska du festa nästa gång:  öh?
Vad köpte du senast:  hm.. en t-shirt, ett linne och en klänning till nellie måste det ha varit xD
Hur mycket pengar har du: gaah. nu? FÖÖÖR lite just nu.
Hur svarar du i telefonen hemma: Hej, det är Annie!
Senast kramat: mamma eller Nellie tror jag. eller kanske Emelie?
Vem sov du hos senast:  haha, Eric :) fast det var längesen nu.
Stjärntecken: vädur
Ögonfärg: blååa :)

Kroppsform:
eh, smal :P
Kall favoritdricka: hm, jag vet inte :)
Varm favoritdricka: obooooy :D
Alkoholhaltig favoritdricka:  dricker inte alkohol.
Säger ofta: VA? :D
Saknar du någon:  ja :( just nu.
Du fikade senast: oj! det var längesen. kom jag på nu.
Senast sedda film: american pie - the wedding tror jag xD

Hur känner du dig nu: trött!
Kan du laga mat: hahaha, man kan om man bara vill :) frågan är om det blir bra bara..
Vad pluggar du: öh, vadå vad? allt i skolan xD
Vad tycker du om fötter: UUUUUSCH! jag hatar fötter :D SÅ äckliga!
Är du smart: hahaha, alltid :')
Snarkar du: nae, jag tror inte det.. eller jag vet inte. jag sover ju när jag sover, så det kan ju inte jag veta.
Är du aktiv i skolan: ööh?
Lesbisk: nej!
När och varför grät du senast: hm, härromdagen. kommer dock inte ihåg varför nu. haha, lipsills-annie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0